Excel pentru Contabili si Economisti

Obiectivul acestui workshop este sa-i ajute pe participanti sa foloseasca la maxim puterea Microsoft Excel pentru a-si automatiza cat mai multe din activitatile zilnice si sa obtina informatiile si rapoartele de care au nevoie intr-o prezentare EXCEL-enta si in cat mai scurt timp posibil.

Ce invatam in cadrul workshop-ului?

  • Trecerea rapida in revista a mediului de lucru Excel (celule, foi de calcul, tipuri de date, formatare celule)
  • Aplicarea unor restrictii la validarea datelor introduse
  • Formatari si Insumari conditionate, totaluri, subtotaluri, filtre
  • Functii de data si ora cu aplicabilitate practica in determinarea vechimii unui angajat, scadentei unei facturi etc
  • Functii de tip text (concatenare, extragere a unor parti din text, cautare aparitiei unor cuvinte etc)
  • Conversii intre tipurile de date
  • Identificarea valorilor sau liniilor duplicat
  • Simplificarea cautarii unor informatii prin utilizarea unor functii de cautare avansata si extragere a informatiilor simultan din mai multe fisiere
  • Rapoarte de tip pivot table
  • Tehnici de sinteza si analiza a unor activitati economice
  • Reprezentarea grafica a unor activitati economice
  • Protejarea informatiilor dintr-un fisier Excel
  • Conectarea Microsoft Excel la diferite baze de date externe (SAGA, MS SQL etc)
  • Import si Export date din Microsoft Excel

Detalii si inscrieri aici